fbpx

בלוג המלכותי

איך יש לי זמן לכתוב גם בלוג בנוסף להכל? בדיוק כמו שאני תמיד אומרת: שמים בלו"ז קודם את הדברים החשובים, ואז יש זמן לכל היתר. וחשוב לי לכתוב לך את הטיפים האלה, אז אני מוצאת לזה זמן

איך פרקינסון יכול לעזור לך דווקא לפני פסח?

בתקופה הזאת הרבה נשים בלחץ: גם עבודה כרגיל, גם פסח בפתח (ניקיונות, חידושים ושיפוצים, קניות..) וגם הילדים עוד שבועיים בחופש! מה עושים? איך מספיקים הכל? אז מעבר לתכנון של 'מה עושים כל יום' אני מציעה למי שיכולה: תכניסו את פסח שבוע לפני!
מה? השתגעת? אין לי גם ככה מספיק זמן! מתי?? איך??? אין סיכוי!

אז ככה:
יש חוק בניהול זמן, חוק פרקינסון , שאומר 'משך הזמן שייקח למלא משימה הוא משך הזמן שיוקצה לה'. מה זה אומר? שאם תחשבי שפסח עוד שלושה שבועות , תהיי לחוצה , תעבדי ותנקי שלושה שבועות, אם עוד שבועיים – זה יקח רק שבועיים. שומרי שבת מכירים את החוק הזה יופי. שבת נכנסת ב15 או ב19? עדיין ישטפו את המטבח עד הרגע האחרון. למה? כי רוב האנשים מחכים עד לרגע האחרון.
אם מחליטים בשבוע האחרון יוצאים לטיולים בלי להידחס בפקקים של חול המועד ונהנים מלינה זולה יותר, פריחה משגעת, טיולים במסלול פנוי ונעים –
אז מעולה. אם מכניסים חג או שבת או כל פרויקט בעבודה לפני הזמן האמיתי שלו , מצליחים להתמקד בדברים בדברים החשובים באמת ועוד יש זמן למקצה שיפורים אם אנחנו רוצים. אז גם מתכננים נכון יותר ולא מגיעים עם לשון בחוץ לחג, גם נהנים מהזמן שנשאר לבילויים ואם רוצים לשיפורים וגם הכל בנחת, בשמחה, בחירות אמיתית!

לכל אחת יש קיצור דרך, טיפים, מנהגים , שיטות והרגלים איך לחיות את האביב עם פחות לחץ ויותר כיף, מה הטיפ שלך?

נהנת? הגיע הזמן לשתף עוד אמהות עמוסות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email
נס עם לינק ‎

הערב הייתה מסיבת חנוכה בגן של הרביעית .  היא מזכירה לי את עצמי בגילה  ביישנית, התנועות קטנות , לא

קרא עוד »
לוח חופש

לוח חופש זה לא רק לכתוב על לוח את האטרקציות המרכזיות לחופש כדי לראות מתי נוסעים לכנרת.

קרא עוד »

איזורים

נושאים

המייל המלכותי השבועי - אצלך בתיבה

סגירת תפריט